Dalsi solarni report

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Březen 5 20:26:02 CET 2013

Když budete hledat ve stejném smyslu déle, tak zjistíte, že těch
potenciálních šmejdů je mnohem víc. Navíc zmiňovaná bolšlevárna
(instalace alternativních zdrojů) je jen malá část té změny.

Takže si můžeme vybrat... Pane kolego, to by chtělo mnohem hlubší a
pečlivější zjišťování.

Dále: pokud patříte mezi ty, kterým podobné sviňárny nevadí a zírali by
na související protiakce v bedně, tak asi nejste ten pravý adresát.

---
Jirka