Dalsi solarni report

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Březen 5 20:22:49 CET 2013

Ne, jen mi jen před lety jeden kolega z DE oznamoval, že nebude v práci
že jde na pohřeb. Později při pivu mi řekl i proč. Hašení rodinného
domku se střechou pokrytou solárními panely.

Konkrétně jsi nejsem jistý, tak raději ani nebudu naznačovat, abych
nevytvořil nějakou zavádějící historku.

Tedy jen trochu.

K bodu 3. Vypnou ji. Do rozvodny pod proudem hasiče hasícího vodou
dobrovolně nedostanete.

To, že je to legislativně řešeno ministerským povolením nyní neřeším.

ced