OT: bolslevarny (bylo:Re: Dalsi solarni report)

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Březen 5 19:40:00 CET 2013

Až zase budu někdy psát o  bolševikovi, bolšlevárnách apod., tak si
vzpomeňte na tenhle thread.

http://www.ekobydleni.eu/solarni-elektrarny/novela-zakona-zakazuje-svepomocnou-instalaci-solarnich-elektraren-pod-pokutou-100-000-kc

http://forum.mypower.cz/viewtopic.php?t=141&p=9862#p9849,jinak

Mimochodem já nechápu ani tu studnu, diamanty, zlato a uhlí. Ale co,
žijeme ve vždycky tak trochu rudé Evropě, že...

---
Jirka