Dalsi solarni report

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Březen 5 19:03:51 CET 2013

Krásné a přesné shrnutí.

Abych ilustroval svůj přístup k celé problematice:

1) obdivuju entuziasmus a zřejmě i dostatek času kolegy RV (a že mu fakt
nelezu do zadku, je tuším všeobecně známo ;-) ). Z technického hlediska
udělal kus práce a nepochybně je to zajímavá záležitost.

2) praktická (energetická/ekonomická) využitelnost je ovšem malá,
skutečně bych to viděl výhradně na ostrovní systémy s nemožností dodávky
energie z rozvodné sítě.

Příliš se na tom nemůže změnit ani časem, to bychom museli Česko
přesunout poněkud jižněji. Jediná výjimka jsou snad záležitosti typu
řádového zdražení elektřiny, kolaps rozvodné sítě apod.

---
Jirka