GM trubice

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Pondělí Březen 4 23:13:31 CET 2013

Ma zkusenost je ze nic z toho co jsem chtel jsem od nich nebyl schopny
dostat :-(
Dejte vedet jak dopadnete

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Šerých Jakub
Sent: 4. března 2013 22:37
To: HW-news
Subject: RE: GM trubice

Pozor, pisi tam, ze je dobre jim nejdriv zavolat a domluvit s nimi, co by
clovek chtel a jakou ma cenovou predstavu, ze pry maji maly sklad a danou
vec nejdriv vyhledaji. Taky vsude pisi, ze to je jen ilustrativni sortiment.
Dela to na me dojem, ze cokoliv jim kdykoliv proslo rukama, vyfotili, ale
vubec to neznamena, ze to musi mit. Ale kazdopadne na tech obrazkach je
hodne skvostu...

Jakub Serych