GME - stížnosti

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Pondělí Březen 4 18:00:41 CET 2013

No, tak mě nakonec ti tupci poslali zboží na dobírku, s tím, že jim také
platba propadne. Diskuse s paní .... marná a to je to lepší slovo.
Dnes zboží dorazilo do destinace, ale vypadá to, že možná nesouhlasí ani
počty, čekám, až to kolega přepočítá.

Takže GM už opravdu ne. Pokud ještě budou špatně počty, Česká obchodní
inspekce bude mít práci.

Oja