Re: GME - stížnosti

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Pondělí Březen 4 17:54:32 CET 2013

No vidíte a já jsem minulý týden objednal asi za 200 Kč v GM Brno
a zaplatil předem kartou s tím, že bude osobní odběr kolegou.
Když mi napsali, že nemají všechno a že to nestihnou dodat z centrálního
skladu, takže platba propadne a bude se muset plati hotově atd...,  trochu jsem
je začal školit. Nakonec platba nepropadla, zboží se jakoby
zázrakem podařilo do Brna dopravit, poslali mi to zadarmo PPL, takže
tam kolega nemusel
a ještě jsem dostal lámací nůž jako dárek, abych se tedy jako nezlobil.
To je u nákupu za 200 Kč docela dobrý přístup , ne ?