Viceucelovy vysavac

Petr Hracek phracek2 na gmail.com
Pondělí Březen 4 17:12:52 CET 2013

Diky moc za znacku. Dyson jsou velmi dobre a drahe.
Ma smysl kupovat viceucelovy vysavac, kdy doma nemame zvirectvo
a deti uz jsou velke.

Aktualne mam Zelmera, ale ten uz dosluhuje.

Tak vysledkem vseho je:
Eta - Neptun
Philips FC 6843/01 <http://www.mall.cz/viceucelove-vysavace/philips-fc-6843>
Kärcher WD <http://www.kasa.cz/vysavac-karcher-wd-5-200-m/>

Uvazoval jsem jeste, ze koupim toho Zelmera a vyzkousim, jestli funguje
spravne vysavani, jak do vody, tak i do sacku i dle velmi dobre
kritickeho clanku?

Jak to vypada, tak vetsine vysavacu se po nejake dobe spali motory.
Ackoliv ted je v nabidce Zelmer se zarukou 4 roky (na kasa)

S pozdravem
Petr