SSR - zbytkovy proud

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Březen 4 10:21:27 CET 2013

Spinam primar trafa, je to zapinani toho dobijeni baterii do te solarni
UPSky - takove predpripravne testovani v bedne:

http://www.cncnet.info/galery/mppt/20130303-v%20bedne/20130303_192659.jpg

uvidim kolik to realne bere prikonu z 230V - to ze je tam nejake napeti
mi nevadi, jde jen o to aby to zbytecne nebastilo, kdyz se snazim setrit
kazdym mW.

Radek Vicek