OT (?) boj proti prehnitemu systemu skrze nezmyselnu opravu kuchynskeho slahaca

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Březen 4 08:43:37 CET 2013

On Mon, 4 Mar 2013, balu na home wrote:

> nejaky cesky vynalezca sa stazoval ze mu tento napad cinania okopirovali
> (tusim ma na to aj patent). Je to cinske, alebo ceske Motucko?????

No kdyz je to na strankach isolit-bravo tak to bude ceske. Nekde jsem
cetl ze to jsou manici co maji firmu na dovoz (vyrobu?) domacich
elektro spotrebicu pod ruznymi znackami a protoze je nebavilo jen
delat obchodniky tak se pustili do vyvoje a domaci vyroby motucka.

Ale prijde mi to takova slepa vetev - myslim ze tam nakonec daji
benzinak - postupne to smeruje k dalsimu a dalsimu prislusenstvi
a cena taky leze vzhuru...