OT (?) boj proti prehnitemu systemu skrze nezmyselnu opravu kuchynskeho slahaca

Pondělí Březen 4 08:25:23 CET 2013

Tak ale toto
http://www.bravospotrebice.cz/index.php?akce=detail&polozka=15400999&bookmark=1
jsem jeste nikde nevidel, pekna vychytavka akorat by to mohlo mit LiFePO
a ne gelove olovo (jak vypda podle fotek) Ale to by zas 10 stala jen
baterka ;-)