OT (?) boj proti prehnitemu systemu skrze nezmyselnu opravu kuchynskeho slahaca

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Březen 4 08:23:51 CET 2013

Nasiel som hniezdo odporu!

Ako som pisal v niektorom pokracovani povodneho vlakna, povodny ETA servis na Mytnej ulici v Bratislave existuje pod nazvom VIVA servis a ta firma v skutocnosti sidli v Tomasove, co je dedina kusok na vychod od Bratislavy, cez ktoru denno-denne jazdim http://www.vivaservis.sk/ . Tak som sa tam zastavil, a nasiel som velmi, velmi pekne spravenu prevadzku, a v nej v kancelarii panie s prijemnym a profesionalnym pristupom. Tak som sa dozvedel, ze ano, tuto cesku(!) xnacku opravuju a ozubene kolesa mi mozu objednat.

K tej ceskej znacke: skutocne, ide o http://www.bravospotrebice.cz/index.php?akce=detail&polozka=18192000&schl=208 a na http://www.isolit-bravo.cz/ sa pise, "Isolit – Bravo, spol. s r.o. je ryze českou firmou a uznávaným dodavatelem kvalitních výrobků pro světově proslulé firmy.". Musel ma teda pomylit ten velky napis na krabici "Made in PRC"... :-)

Chvilu to trvalo (priznam sa ze sam som na to zabudol sa zastavit spytat sa, inak uz zrejme tie diely mali skor), ale valceky/ozubene kolesa som nakoniec za 4E za par obdrzal (znova prijemne normalne jednanie), slahac poskladal, zbezne vyskusal a hotovo.

Samozrejme sa to VOBEC neoplatilo, ale ten dobry pocit... ;-)

wek