NB FM IF amplifier

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Březen 4 01:06:09 CET 2013

MC3371 na
http://eshop.esotop.cz/index.php?main_page=product_info&products_id=29099 -
  ale tři kusy a fertig.

Tyhle motorolácké obvody (kromě uvedených ještě třeba MC3357, MC3362,
MC3363, MC3372, MC13135, MC13136 a řadu dalších) prostě bez náhrady
přestali vyrábět...

Existuje ekvivalent TK83361M od Toko, ale dostupnost neznám.

Toshiba dělala TA31136, PhilipsNE/SA604A, platí totéž.

Některé další obvody máte třeba na http://malzev.tripod.com/comp/ic.htm .

Takže záleží na účelu: na bastlení a kusovku vždycky něco někde
seženete, ale na větší výrobu těžko. Není to dostatečně in, digitální,
růžový a zelený. A taky to není na fejsbůku.

---
Jirka