OT: placeni poplatku za radio v mobilu (bylo: Re: Lacne a "hlupe" telefony)

Na navrhpcb na gmail.com
Pondělí Březen 4 00:16:28 CET 2013

Dne 27. února 2013 15:45 Jiří Majzlík Němeček <jirry na centrum.cz> napsal(a):

> ad 2):
> Nevím jak ČEZ, ale třeba hasiči (jako organizační složka státu) platí
> poctivě za každý přijímač. V Ústeckém kraji je to řádově 110kKč za rádia a
> 60 kKč za televize ročně.

to není až tak moc, čez jsem jmenoval, protože mají možná nejvíc aut v ČR?

> ad neskutečně nízké ceny za mobilní služby:
> Tak nevím, ale přijde mi docela logické, že když někdo provozuje několik
> tisíc čísel, dostane poněkud lepší ceny, než

Mě to přijde též logické, ale asi nejen voliči Myloše by rádi všem stejné
ceny...? Často přemýšlím, proč, protože jsou tak neschopní a neumějí si je
vyjednat, sehnat, zařídit? Na to slyším argument, že přece nebudou se
dohadovat s OPem. No jo ale, takže jsou líní či neschopéní a stát by měl
udělat regulaci? A pak tu EU udělá regulaci a to se jim nelíbí, že zakážou
máslo, koblihy a já nevím co ještě...

běžný smrtelník nebo malá firma. Zase ti hasiči: 0,84 Kč/min bez paušálu,
> nebo neomezené volání a SMS za paušál 227 Kč.

na netu jdou najít i nižší ceny (pod 200,- pro zaměstnance i rodinné
příslušníky)... jsou i větší "firmy" jak hasiči a ono se tam předpokládá,
že budou volat hlavně mezi sebou, mimochodem žádný tarif není "neomezený" a
je tam hlídaná FUP různě vysoká u všech operátorů... to platí jak pro ty
pultovky za nesmyslné ceny 3990,- (stačí se začíst do specifikací) tak i
pro firemní tarify.