NB FM IF amplifier

Neděle Březen 3 23:55:08 CET 2013

Hledám nějaký úzkopásmový FM zesilovač s demodulátorem a nacházím pouze
MC3361, který se už nejspíš léta nevyrábí. Tento obvod byl určený pro
455 KHz, ale stačilo by mi něco s co nejmenší spotřebou pro 100 KHz.
Ještě jsem našel SA636, ale ten má pro mě zbytečný směšovač, což zvyšuje
jeho spotřebu.Netuším, kde dál hledat. Poradí někdo? Chtěl bych si
vyzkoušet dekódování fázové modulace z DCF77. Sice vím o "elegantním
řešení" zesílený signál z feritky nacpat do ADC, ale procesor pak nebude
stíhat nic jiného, než číst ten převodník. Čistě HW řešení se mi líbí
víc. Nebyl by na tohle použitelný nějaký obvod pro příjem signálu
přenášeného po síti 230V? To snad taky chodí někde okolo 100 KHz.
Používá se tam fázová / frekvenční modulace?
Anděl