Synology DS212 - rezim spanku

Na navrhpcb na gmail.com
Neděle Březen 3 23:33:17 CET 2013

ot: kolik bere *iPad Mini* radsi nebudu rikat, abych neplacnul nejakou
blbost, ale kdyz ma aku 16,3Wh a vydrzi 13
hodin<http://www.novinky.cz/internet-a-pc/hardware/287115-tablety-s-nejdelsi-vydrzi-baterie.html>,
tak by mel zrat 16,3 / 13 = *1,25 Watt ?* A to vetsinu operaci udela
rychleji jak muj stolni pc a notebook dohromady :-D

ps:
http://dotekomanie.cz/2012/11/vaclav-pavlin-ipad-mini-aneb-jak-jsem-presel-od-googlu-applu/
:-)