Re: Náhrada tranzistorů ze SSSR

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Březen 3 13:31:01 CET 2013

 3.3.2013, 13:15:19

Novej oscilak Teska Brno, stal tehda co nove auto. A i kdyby to clovek
byl schopen a ochoten zaplatit, stejne to koupit nemohl, to mohly jen
soc. organizace. Jedinej zpusob jak se k necemu dostat, bylo v ramci
vyrazovani zastarale techniky v podnicich, ale i ta sla prednostne
svazarmu. Pro normalniho cloveka neco zbylo, jen kdyz byl primo u
zdroje a mel dobre kontakty.
Domaci stavba taky nic moc. Vyroba osc. obrazovek byla, pokud vim v CSSR
ukoncena nekdy v 70-tych letech. Takze popularni 7RQ... v 80-tych letech, uz
taky moc sehnat nesla, maximalne nejake nepovedene kusy u kterych
neslo zaostrit stopu.
Pamatuji, ze v brnenske tesle eltos meli ve vyloze krasnou obrazovku
RFT, s cenovkou cca 2-3 mesicni platy a to jeste snad slo jen o
neprodejnou "dekoraci".
Takze ty sovetske oscilaky, se ze sojuzu pomerne dost vozily, presto
ze i v sojuzu je slo koupit snad jen ve dvou obchodech v Moskve a v
jednom v Leningrade.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz