odmasteni ?

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Sobota Březen 2 19:29:27 CET 2013

Pro alkalicke odmastovani se pouziva koncentrace do 10% pri teplote roztoku
40-70C po dobu 20minut,
je dobre pridat nejake smacedlo.
Vypocet koncentrace treba zde http://www.labo.cz/mft/koncentrace.php

---------- Původní zpráva ----------
Od: Kubat Tomas <tomas_k na comap.cz>
Datum: 2. 3. 2013
Předmět: RE: odmasteni ?

"dekuji.
jen pro upresneni, ten hydroxid sodny v jake koncentraci ? pocitam ze koupim
ty perlicky.
vezmu zednickou "vanicku" aby se do ni vesla ta prepravka, naleju vodu na
koupani treba 100l a co s tim 1kg supinek ?
pak je zajimave i to savo. to nejak nastrikat a nechat uschnout/vysmradnout.
savo nesmrdi navzdy, si pamatuju :-).
vsechno ale posouvam az to pujde venku ....
t.