DDS modul z DX

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Sobota Březen 2 18:11:14 CET 2013

Co na to říci, snad jen dva odkazy pro zasmání
http://cz.farnell.com/analog-devices/ad9850brsz/ic-dds-125mhz-ssop-28/dp/
1424251?Ntt=AD9850
http://www.analog.com/en/digital-to-analog-converters/direct-digital-
synthesis-dds/ad9850/products/product.html

a muzeme si spolu s klasikem zarvat

Včil jsme v řiti, včil jsme v řiti

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Kutina <hw na prelude.cz>
Datum: 2. 3. 2013
Předmět: Re: DDS modul z DX

"Diky, ta dokumentace je tedy velmi zajimava a prehledna :) Co se tyka ceny
na eBay, tak to se priznam, ze uz nechapu vubec, za onech 5USD i s postovnym

bych si v CR maximalne tak poslal prazdnou papirovou krabicku postou, a to
bych jeste nesmel zapocitavat naklady na vyrobu te krabicky...

Pavel Kutina