Dalkove ovladani zarizeni s RS232

Roman Vostřel vostrel na lit.cz
Sobota Březen 2 17:57:45 CET 2013

Další možnost moduly Wiznet z TME chodí dobře. Na jedné strane LAN na
druhé klasický RS232 konektor za 500Kč. Na ovládání používám program
napsaný ve visualstudiu přímo, jak je uvedeno níže přes TCP protokol.  U
zákazníka nastavím modul, aby se snažil připojovat na mou IP adresu,
každý zákazník má jiný port, abych poznal o koho jde i bez znalosti jeho
IP adresy a struktury sítě.