Dalkove ovladani zarizeni s RS232

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Sobota Březen 2 16:03:35 CET 2013

Lantronix XPort (pouziva take Papouch) ma k sobe virtualni COM port,
program "COM Port Redirector". Otevrete na PC virtualni COM port, ten se
spoji s XPortem na konkretni IP adrese a co na nej poslete, vyleze na
seriovem portu XPortu.
Pokud zarizeni bude vic, pro kazdy vytvorite samostatny virtualni COM
port. Pamatujte, ze pres LAN to ma take nejake odezvy, aby to nevadilo.
Ty XPorty bud cekaji na spojeni (jsou server a nekdo se na ne pripoji,
treba virtualni COM port) nebo se mohou samy nekam pripojovat. Pokud se
budete na ne pripojovat, musite mit NAT az k tem prevodnikum, takze asi
verejna IP adresa.
Jeste je tu moznost, ze upravite svoji aplikaci tak, ze otevrete TCP
spojeni na konkterni IP adresu a port XPortu a co mu poslete, to vyleze
na jeho seriovem portu a opacne. Tim uplne vynechate potrebu virtualniho
COM portu. Opacne muzete cekat na nejakem portu pocitace na TCP spojeni
od tech XPortu. Pak byste potreboval verejnou IP adresu jen u Vas, na
druhe strane nemusi byt.

Martin Hanek