Re: Náhrada tranzistorů ze SSSR

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Sobota Březen 2 14:04:15 CET 2013

Těch bodů bude víc a to i protiprávních. I přestože legislativa v
oblasti tzv. elektroodpadů(čti drahého zboží) je šitá na míru, dochází
v ní k takovým svinstvům, že se člověk nestačí ani divit.

Nicméně pod těmi body mi schází:

Σ (to jsem zvědavej jestli to čitelně projde:-)

Ale tu se zatím nedozvíme.
Miloš Dašek