Re: Náhrada tranzistorů ze SSSR

Raven raven na wo.cz
Sobota Březen 2 11:49:14 CET 2013

V roce 82-83 jsem pobýval par měsíců v bolševicku. Kurz rubl-koruna se tehdy počítal cca 1:10. Za hotelový pokoj jsem jako inostranec platil 40Ru za den. Místní bolševik ovsem platil 4Ru. Pulcak vodky stal 5-7Ru. Prodavačka si vydělala cca 90Ru. Diety činily 12.5Ru. Za ušetřeny rubl me vrátili cca 3.5 bonu. Osciloskop, taková mala kostka s ctveratou obrazovkou s lupou stal 125Ru. Nabijecka autobaterie 25Ru, dnes me honí 12V čerpadlo ve vrtu :-) Kupicka sibiřských brambor na trhu 1Ru. Mala barevná TV 25cm (jmenovala se myslim Silelbys) 4500Ru...