Varující nápisy (Re: Náhrada tranzistorů ze SSSR)

Sobota Březen 2 11:11:16 CET 2013

Hezké dopoledne,

     hezká cedulka je i na spodku mého gramofonu:

Pozor! Před odejmutím krytu odpojte síťovou šňůru ze zásuvky! Chraňte
před vlhkem!
Achtung! Vor dem entfernen des bodens netz-stecker ziehen! Vor
feuchtigkeit schützen!
Attention! Before removing bottom be suer to disconnect the main lead!
Keep dry!
Attention! Avant de démonter l'appareil détacher le cable électrique du
tiroir! Craint l´humidité!
A készülék hátlapjának vagy burkolatának eltávolitása életveszályes!

     První čtyři se dají pochopit i bez znalosti řeči, ale ten poslední
ani náhodou. Podle googlu je v té poslední větě ale chyba, opsala jsem
to ale přesně, takže buď se maďarština za poslední čas změnila, nebo
zlobí překladač a nebo soudruzi v Litovli udělali někde chybu :-)

Saša Svobodová