RE: Náhrada tranzistorů ze SSSR

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Sobota Březen 2 10:48:22 CET 2013

nafotit a poskladat(mozna ani nebude potreba) bude asi jednodussi/dostupnejsi ...
kdyz jsem byl malej, tak snad byl/pocital se mezi lidma, rubl za 10kcs ?
t.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Alexandra Svobodová
Sent: Saturday, March 02, 2013 10:43 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Náhrada tranzistorů ze SSSR

Hezké dopoledne,

     pokud si chcete připomenou technickou ruštinu, kterou já jsem nikdy neměla, učili jsme se jen tu "normální", tak se můžete podívat semka http://www.zirafoviny.cz/hicsuntleones/index.php?path=obrazky%2Fsura%2Fnavod/
naskenovala jsem tam celý návod. Tedy bez schématu, nemám tak veliký skener, budu jej muset donést do nějakého kopicentra, jen nevím, jestli mají tak veliké skenery, je to skoro A2, to by snad mít mohli.

     Je otázkou, kolik bylo 250 Rublů v té době pro občana Sovětského svazu, co za to dokázal koupit a kolik procent jeho výplaty to bylo. U nás to bylo 2500 Kčs, což byla velmi slušná výplata. Pokud si tedy dobře vzpomínám na bájná vyprávění starců ;-)

Saša Svobodová