Náhrada tranzistorů ze SSSR

Pátek Březen 1 23:03:33 CET 2013

Hezký večer,

     věřím a doufám, že tentokrát se mi nepodaří rozjet další Flame, ale
dávám dohromady Suru
http://www.zirafoviny.cz/hicsuntleones/index.php?path=obrazky%2Fsura/
nemocí měla více, ale opravy se už blíží, pomaloučku, ke konci. Nakonec
byla chyba ve filtračních kondenzátorech měniče a hlavně zkrat v
obvodech obrazovky, to způsobovalo přetížení měniče a jeho chod na
vysoké frekvenci, proto nebyl slyšet i když asi běžel, po výměně
tranzistorů se tyto totiž pěkně rozpalovali, po odstranění zkratů to
začalo chodit a po výměně kondenzátorů chodí měnič spolehlivě.

Saša Svobodová