Si570 SW ( bylo Citac N s 74AC161)

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Pátek Březen 1 18:48:34 CET 2013

Dobrý den,

připravuji tady také jeden projekt s Si570 a čeká mě naprogramování
ovládacího SW.  Samozřejmě mám datasheet a můžu začít od nuly,
ale pokud by se našel nějaký vzorový kód v C , velmi bych to ocenil.
Nemáte náhodou nějaký odkaz  ?  Já jsem zatím po internetu nehledal,
teď řeším  HW.  S Si570 už jsem dvě věci postavil, ale vždycky
ze stavebnice s naprogramovaným procesorem. Teď se o to pokouším poprvé
sám.