ciastocne OT: Vysavac na profilaktiku IT

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Březen 1 15:33:27 CET 2013

Ja jsem pred 3 tydnama domu kupoval novej vysavac a po opravdu podrobnem
pruzkumu to nakonec vyhrala Eta silent:

http://eta.cz/sackove-vysavace/sackovy-podlahovy-vysavac-silent-tmave-zelena-metaliza-eta-147190000

maji i levnejsi varianty - cena se lisi podle vybaveni prislusenstvim

prekvapilo me ze je malej, tichej a ma opravdu slusnej "cuc"

jinak nekdo tu psal, ze pry Etam odchazi motory - hodne to asi bude
zalezet od pouzivani - ale na motor je zaruka 5 let tak to snad takova
traga nebude

jinak nas predchozi vysavac byla znacka EIO (tusim model Deluxe), ktery
stale funguje (jen jsme ho presunuli na letni byt) a to od roku 1995 -
nikdy se na nem nic nepodelalo a to dokonce ani na hadicich - prezil
psa, povodne a dve stehovani - tak se kouknete i na ne co delaji

Radek Vicek