ciastocne OT: Vysavac na profilaktiku IT

Jozef Racek jozef_racek na tempest.sk
Pátek Březen 1 15:17:39 CET 2013

Nie, tak som to nemyslel.

Bezolejovy kompresor, alebo stlaceny vzduch v spayi zostava ako povinna
vybava.
S hadicou a nejakym nadstavcom nie je mozne vysavat vnutro aj z hladiska
statickej alektriny, aj z hladiska :straty: pripadych jumperov a pod.
Potom sa clovek divi, preco po vycisteni to zariadenie neide ani zapnut.
;-))

Skor mi silo o to, aky vysavac na povysavanie "oblaku prachu z
priestoru" pri vyfukavani. Ak by mal aj nejaku antistaticku upravu, bolo
by to vyhodou.
Malo by to byt prenosne, nie velmi velke (strasne vseobecna definicia)
Malo by to prezit zaobchadzanie "bez svojho pana", teda obsluhovat to
budu viaceri ludia.

Mam nejake sukromne 2 tipy, ale zatial nechcem ovplyvnovat.
Zaujimaju ma tipy na slusne zariadenie (typ vysavaca), pripadne na
vlastnosti, ktore by taky vysavac mal/nemal mat.

Dodo