OT: relativisticka otazka

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Červen 30 23:32:47 CEST 2013

 30.6.2013, 23:26:41

Specialni relativita plati, jen pro pripad rovnomerneho primocareho
pohybu, coz jaksi cesta tam a zase zpatky nesplnuje.
Kosmonaut v rakete bude pocitovat pretizeni vyvolane brzdenim v cili,
otacenim a opetnym zrychlovanim. Pozorovatel na planete nic takoveho
nepocituje. Tim je dano, kdo v danem pripade zustava v klidu a kdo se
pohybuje.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz