redukcni ventil CO2, nasazeni v praxi

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Neděle Červen 30 22:24:07 CEST 2013

Zdravim

Prinasim vysledky pripojeni hrebovacky YATO YT0923  k CO2.
Ackoliv nazev napovida ze pujde o japonsky stroj,  je to stroj polsky a
tomu odpovida cena.
Vazi to skoro 5 kg, je to tedy pouze pro kulturisty.
Ventil jsem objednal tento
http://www.svartop.cz/svareci-technika/maxy-co2-redukcni-ventil?gclid=CP709sT3gbgCFQ5d3godWHcAhw

A po rozbaleni jsem byl mirne konsternovan.
Na obalu je obrazek stejny  jako na webu. Nicmene po rozbaleni byl plech
stupnice manometru vstupniho tlaku ohnuty , vypada to tragicky, nicmene
pri 70bar CO2 tam rucicka nedorazi a neutrhne se u vyhreznuty plech.

Co me hodne sklamalo bylo to ze druhy manumetr nemel tlak udan v barech
ale v prutoku.
Volal jsem do prodejny, bylo mi sdeleno ze to zjisti a ze to nekontroluji.
Tak uvidime, tento ventil jsem zatim
nepripojoval.
Na hrebikovacce je udany max tlak 8 Bar  a proto jsem jej zkusebne
pripojil na upraveny ventil ganstronimicky - na 6Bar.

Bez problemu to strili hrebiky delky 50mm do 50 mm suche smrkove fosny .
Delsi jsem nezkousel, nemam je.
Tedy vysledek je, ze mam nahradni ale krasne novy  redukcni ventil na
CO2 ;-) a hrebikovacka funguje i na 6Bar.

LK