Re: OT: nalezení mobilního telefonu v horách

a e obcasny na gmail.com
Neděle Červen 30 21:28:54 CEST 2013

Na holoruboch to vyzerá zhruba takto http://treks.org/07ne3628berries.jpg
nevidieť tam nič, detektor kovov s bežnou cievkou nepoužiteľný, iba s
rámovou ale tú zas nie je také jednoduché získať.
Ten Recco vyhľadávač je legálny a mobil z pár metrov nájde (The Recco
system transmits on 917 MHz at around 1.5 watt and uses the tuned dipole
diode transponder to double this signal to 1834 MHz. It is this 1834 MHz
return that is used by the Recco receiver in the search unit.)

Nepotrebujem zoznam dôvodov, prečo "sa to nedá". Stačí ma nasmerovať, ako
by sa to dalo...

>>> 27Neal%20radar%202004.pdf<http://www.landislab.ent.msu.edu/pdf/Landis%20Lab/2004/O%27Neal%20radar%202004.pdf>

>>> http://www.selcomsecurity.com/**en/attachments/Eagle%**

>>> surveillance-products/data-**leakage-channels-detection/**
>>> cellular-phones-detectors/187-**st-062-cellular-phones-**