Re: OT: nalezení mobilního telefonu v horách

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Červen 30 12:05:52 CEST 2013

Tohle vlakno bude jeste zajimave...

Jestli jsem spravne pochopil princip, tak vyrobit neco podobneho by zase
nemusel byt az takovy problem. Trochu problem by byl, vyrobit to do zitra a
daleko vetsi problem by byl v nasazeni na desitkach kilometru ctverecnich.

Teoreticky se da ledacos, prakticky bych ovsem postupoval v nasledujicih
krocich:

- zahajit jednani o vystavbe nove elektrarny (prece jen, i kdyz to budeme
krmit pulsne, nejakych tech par stovek GW to potrebovat bude)

- postavit novou elektrarnu

- evakuovat zasazenou oblast

- kdesi mezi tim zahajit vyzkum a vyvoj tak, aby se pokud mozno doba
dokonceni vyhedavaciho zarizeni kryla s ukoncenim evakuace

- zahajit hledani s vyloucenim prirodnich vlivu (neveril byste, kolik
prirodnich prvku se umi chovat jako polovodic)

- prubezne odskodnovat pozustale po cyklicky obmenovane obsluze
vyhledavaciho zarizeni (ono tech par set GW s lidskym organismem udela
svoje), varianta B - postavit vyhledavaciho robota

- nalezeni obeti (presneji receno pozustatku jejiho telefonu, ovsem to v
case T+100 let bude mit cenu predevsim pro historiky)

Vyrazne jednodussi a casove i financne pruchodnejsi mi pripada najmout X
tisic hledacu, tam by se mohly vysledky dostavit v radech dnu az tydnu,
navic financni nakladnost bude proti Vami navrhovanemu reseni zcela
zanedbatelna, samozrejme za predpokladu, ze se divka ztratila skutecne v
dane oblasti a ne dejme tomu do nemeckeho (italskeho, fracouzskeho,
peruanskeho atp.) bordelu.

Pavel Kutina