Náhradní díly Tektronix

Sobota Červen 29 11:47:34 CEST 2013

Dobré dopoledne,

	děkuji za nabídku, ale "laboratoř" není nafukovací a Tek mi už funguje
téměř celý, jen pár drobností a bude chodit jako za mlada. Ty mechanické
věci budou trochu problém, ale třeba se mi podaří splašit nějaký vrak a
z něj to vybrat.

	To zvíře, které se v něm vrtalo přede mnou, by zasloužilo na pranýř.
Ale co už, hlavní je, že mám konečně pořádný osciloskop a navíc TEKa :-)

	Mimochodem, jak se dá v podmínkách normální domácnosti zjistit, jaký
plast byl použit na výrobu nějakého prvku? Jde mi o toho TEKa, jediné co
vím, že to je namodralá, na lomu mírně pórovitá, termoplastická hmota.

	Saša Svobodová