Náhradní díly Tektronix

Pátek Červen 28 21:02:17 CEST 2013

Dobrý večer,

     získala jsem celkem levně osciloskop Tektronix 455, ale chudáček
vypadá, jako kdyby prošel Duklou. Těžko říci, jestli jej tak poslal už
bývalý majitel, nebo se na něm podepsali pošťáci. Asi ale oboje, protože
v bedně bylo pár úlomků, které původně určitě byly na skříni osciloskopu
a ne vedle něj.

     Chci se zeptat, jestli existuje nějaká firma, jenž by dodávala
náhradní díly na tyto přístroje. Dát jej do servisu je sice asi nejlepší
řešení, ale také řešení nejdražší. A hmatníky si umím vyměnit sama,
horší je to s mechanikou vstupního děliče, ale i to by se mohlo povést.

     Pomocí hledání bych asi nějakou firmu našla, ale jde mi spíše o
doporučení nějaké spolehlivé, ideálně v oblastech hovořících řečí mého
kmene.

     Saša Svobodová