OT Energetici dotahují

Raven raven na wo.cz
Pátek Červen 28 19:26:13 CEST 2013

Samozrejme je to tak. Vse co je spojene je synchronni.
Proto byl za bolsevika problem (no, spis trochu komplikace) vyvazet zlym
inperialistum. Diky soc. el. site Mir a zejmena ruznym Buharum, Rumunum,
Ukrajincum apod. malokdy udaj na frekvetometru zacinal petkou. Proto pro
vyvoz se musela eletrika znovu prestridat...
Ted jenom strelim, ale hranicni frekvence byla mezi 48 a 49Hz, pak by se
sit rozpadla. Proto se obcas ten sprateleny vostok musel odpojit a
prejit do ostrovni rezimu.
Ten umime i jen v ramci EDU.
Jinak umime i dorovnavat tu frekvenci. Kterykoliv blok v EDU muze jet v
regulaci frekvence a umi si to nahodit dalkove i dispecer z centralniho
dispecinku v Praglu. V podstate klasicka regulacni smycka.
Opravdu poslednich min 20let kdykoliv projdu blokovkou (tj. kazdou
sichtu) vidim na displaji 3000ot/min (nebo je to namalovany :-))

S pozdravem Raven