Re: jak vytoèit dial-up z GSM na analogový modem...?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Červen 28 18:05:36 CEST 2013

Viem o pokusoch rozchodit nizkorychlostne FSK modemy (rozumejte desiatky
baudov) cez audio GSM, presne kvoli tomu, ze sa jedna o minoritne
zalezitosti na ktore kaslu aj operatori aj vyrobcovia; ale detaily Vam
nedam. Jednalo sa o vyvoj, nie nic komercne bezne dostupne.

Mimochodom, myslim si, ze s tym CSD, ak by sa to aj dalo rozchodit, bude
mensi problem s tym modemom; verim tomu, ze normalne GSM modemy od
renomovanych vyrobcov CSD podporovat budu aj dnes (napr.
http://www.motorolasolutions.com/US-EN/Business+Product+and+Services/M2M+Wireless+Modules/G30_US-EN
to urcite vie). Samozrejme to nemozete chciet od nejakeho smarfounu a
podobnych bazmegov, aj ked motyka moze pokojne strelit.

wek