OT Energetici dotahují

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pátek Červen 28 17:50:28 CEST 2013

Vzdy jsem predpokladal, ze cela sit se synchronni, ze na trafostanici to nema
vliv a mam pocit, ze nemusis byt pripojena k jedne trafostanici. Konkretne nase
vesnice lezi u 22kV linky a na kazdem konci je jeden transformator, tudiz pri
odpojeni cele vsi se musi odpojit dva odpojovace. Ta linka vede odnekud z Mlade
Vozice do Vlasimi, navic pres hranici kraje, u nas pres hranici panstvi
E.On/CEZ. Predpokladam, ze je to cele zokruhovane a tudiz to musi byt synchronni.

Standa