OT nabidka prace - ComAp Praha

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Červen 28 11:45:32 CEST 2013

No a o com presne by taka firma mala socialne sietovat?

Samozrejme ze ide predovsetkym o image. Tak ako pred par rokmi firma, ktora
nemala web, bola out, tak je to teraz s fejsbukom. On ten fejsbuk ma
neazokryte ambicie prevziat ulohu www a vcelku sa im aj dari. Akurat ze
rovnako ako Andy, aj ja si myslim, ze firmy (a aj ludia) urcitej urovne by
mali byt v tomto smere zdrzanlivejsie - predsalen ten fejsbuk je tak
trocha plebejsky.

wek