OT Energetici dotahují

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Červen 28 11:15:58 CEST 2013

Zdravím,
  když tak si najděte to původní vlákno. Mám celkem 3 zařízení porůznu po Čechách,
např. zabezpečovačku na Liberecku a dvoje 50Hz hodiny v Praze. A tato zařízení
"courají" synchronně. Např. dnes se mi ozval pravidelný systémový test
zabezpečovačky v 6:57. Krátký pohled na 50 Hz hodiny ukázal 7:00. A to jsem obojí
seřizoval o minulém víkendu tak, že to bylo relativně přesně. Seřizovat jsem to
musel, protože to pro změnu ukazovalo 7:00, když bylo 7:02 :-).
  Pavel