Re: výbìr "instantního" procesoru

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Červen 27 19:36:39 CEST 2013

Jen bych doplnit, že ano HW a SW je spousty pro arduino, ale pokud používáte
arduino s procesorem Atmega328 tak skoro vždycky dojedu na ramku, která

ma 2kB, na malé věci super, ale člověk udělá pár bufrů a je po paměti, to mě
celkem

na té ATmega328 vadí flashky má dost, ale ta pamět nakonec stejně skončím

bez arduina u ATxmega192D3, kterých mám pár v zásobě a tam už je cokoliv
ok......

Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
Datum: 27. 6. 2013
Předmět: Re: výbìr "instantního" procesoru

"Copak programator, ale zaroven ladici interface, taky jsem tim
opovrhoval nez jsem to vyzkousel ;-)
A kdyz to je za par stovek, nechapu, co se tak resi. Na Ardurinu je asi
zajimave jen velke mnozstvi hotovych HW a SW modulu, ale mam obavu, ze
je z toho pak takovy slepenec. Nakonec i normalniho kodu se da najit pro
vsechno dost a rovnou pouzit...
A jeste navic, co jsem koukal, tak SW pro ardurino je v C++ - to mi
neprijde na AVR uplne idealni, sezere to hromadu prostredku...