výbìr "instantního" procesoru

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Červen 27 08:56:46 CEST 2013

Chtel jsem napsat uplne to same... pouzivam kvuli nize uvedenemu
omezenou skupinu PICu, kde se aspon zhruba orientuju (nastudovat a
hlavne zapamatovat si 650 stranek DS k poslednimu vybranemu PICu je pro
me nerealne) a pokud narazim na periferii, kterou jsem jeste nepouzil
tak nastuduju jen prislusnou kapitolu. Zbytek okopiruju z projektu,
ktere jsem delal uz driv a nemusim nic vymejslet.

Radek Vicek