výbìr "instantního" procesoru

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Červen 27 08:08:02 CEST 2013

Zdravím,

děkuji všem za názory.
K tomu proč používat instantní prostředky:

Když děláte jednou za uherský rok něco malého (např malý ledkový semafor pro syna),
tak použití čistého procesoru je nepraktické - než naštuduju, jak ho správně
zinicializovat, povypínat a naopak zapnout ty správné periferie, tak je půlden v čudu. S
PICAXE napíšu cca 10 řádků kodu a je vymalováno za cca 1/2 hodiny.
Pokud danou řadu CPU  nepoužívám tak často, aby mi tyto informace zůstali v hlavě
trvaleji - tj aspon jednou do měsíce, tak je pro mě efektivnější vzít něco instatního.

Udělal jsem několik "větších" projektů s PICy a přesto jsem většinu věcí zapomněl -
myslím, že vím jak se pracuje s "holými" čipy.

Abych to nějak uzavřel,  koupím si nějaké Arduina a zkusím si to na nich, aspoň to
bude důvod se podívat i na to Cečko.

Pěkný den

Zapik