Re: výbìr "instantního" procesoru

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Červen 27 05:05:06 CEST 2013

Omlouvám se za pitomý dotaz, ale pokud máte jen to Arduino, jak do prázdného procesoru nahrajete ten bootloader?
  ----- Original Message -----
  From: Jirka MWW
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, June 26, 2013 7:43 PM
  Subject: Re: výbìr "instantního" procesoru

  Tohle mohu potvrdit. Už jsem takto s napáleným bootloaderem spáchal s Arduinem nějaký ten projekt.
  Mě to naprosto vyhovuje, protože dělám jen jednoduché hobby projekty pro amatérské vysílání a nemusím se
  starat o linkování, programátory, atd.  Jsem profesionálně odchovaný na assembleru pro Z80 a Pascalu pro  DOS,
  a nějak se mi nechce  už něco moc studovat jen proto ,že chci točit krokovým motorkem.  V práci jsem už víc než 20 let
  nic nenaprogramoval, kromě nějakých maker v excelu.
  V  pseudo "C" Arduina programuji myšlenkově jako v Pascalu, když syntaxi nějaké funkce nevím, okopíruju ji z návodu.