Re: cudzi server - Re: výběr "instantního" procesoru

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Červen 26 22:01:14 CEST 2013

Dobry vecer,

kym som prisiel na to, aky je rozdiel medzi embedom a pexessom, tak to
chvilu trvalo. Ale musim povedat rovno, ze mat vsetko na cudzich serveroch
ma akosi moc nenadchyna. Ono to je vsetko pekne az do osudneho dna D, ked
servery vypnu... Nielen ze pridete o svoju pracu a data, ale Vam znicia aj
licenciu na sw-baliky a tym znehodnotia Vas sw. Ja som len reagoval na
poznamky, ktore tu padli od mojich predrecnikov na temu cloudove riesenia.

A.