Re: výbìr "instantního" procesoru

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Středa Červen 26 19:43:04 CEST 2013

Tohle mohu potvrdit. Už jsem takto s napáleným bootloaderem spáchal s
Arduinem nějaký ten projekt.
Mě to naprosto vyhovuje, protože dělám jen jednoduché hobby projekty pro
amatérské vysílání a nemusím se
starat o linkování, programátory, atd.  Jsem profesionálně odchovaný na
assembleru pro Z80 a Pascalu pro  DOS,
a nějak se mi nechce  už něco moc studovat jen proto ,že chci točit
krokovým motorkem.  V práci jsem už víc než 20 let
nic nenaprogramoval, kromě nějakých maker v excelu.
V  pseudo "C" Arduina programuji myšlenkově jako v Pascalu, když syntaxi
nějaké funkce nevím, okopíruju ji z návodu.