redukcni ventil CO2

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Středa Červen 26 16:28:43 CEST 2013

Vycerpano ? ;-)
Na 5BAr muzete pouzit tento
http://www.pivnichladice.cz/kategorie-prislusenstvi/tlakovani/redukcni-ventil-co2/?gclid=CMD66sr0gbgCFQy33god1koAig
A upravit , ja mam na 5 BAr a se sponkovackou zadny problem.

Jaky ten ventil pouzivate na 10Bar?
Na 10BAr z 200 je klasika kyslik, ale netusim zda by sel ubrat vnitrni
upravou.
Dekuji
LK