Re: Serva (bylo: Re: výběr "instantního" procesoru)

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Středa Červen 26 16:09:28 CEST 2013

A používáte k tomu jen SW nebo timery?
Pro generování pulsu použít timer v jednorázovém režimu, pro opakování
SW.
I když 16bitový timer by to měl zvládnout oboje dohromady.
Vychází mi perioda 20ms = 20000 us, při kroku 0.5us je třeba 40000
kroků, hodiny 2MHz.
Nevím jestli to umí PIC timery, už jsem s nimi nic dlouho nedělal.

Tomáš