Re: výběr "instantního" procesoru

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Červen 26 14:32:07 CEST 2013

Tak potom pre vas je - prepypytujem - arduino.
Da sa to pouzivat vo forme AVR + odpor + 4 kondiky + krystal - na dva
piny (plus reset cez kondik) pripojit seriovku cez ktoru sa to
programuje.
Alebo si buildnite binarku v Arduino prostredi a do cipu to
naprogramujete cimkolvek.

Pripadne: vezmite si akykolvek MCU a dajte mu bootloader. Moze to byt
este mensie, jednoduchsie a lacnejsie nez "arduino" - teda mega328p s
bizuteriou. Pride mi na rozum viacero PICiek, ktore budu pekne
USART-ovat z interneho oscilatora (teda k nim treba pridat len jeden
blokovaci kondik a su v DIP-ku) a stoja 1E a menej. Kompilator je
zadarmo, akurat to nema "kniznice na vsetko" ako ma - tfuj - arduino.
Ale je to alternativa.