RE: výběr "instantního" procesoru

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Středa Červen 26 14:17:58 CEST 2013

pokud nevadi omezeni u free verze u mikroe, tak je to asi idealni reseni.
taky jsem "picaxoval" a ted jsem se nachystal na pascal_armovani od mikroe.
zatim jen kit s bootloaderem + programator. ledka uz blikala podle mojich pozadavku :-).
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Wednesday, June 26, 2013 2:09 PM
To: HW-news
Subject: Re: výběr "instantního" procesoru

Zdravim,

me by zase zajimalo (bez ironie) co ma za vyhody pouzivat PICAXE?

kdyz se kouknu na cenu PICAXE-28X2 kolem 250Kc a cenu nejakeho PIC18F tak je to rozdil temer 200Kc!!

Kdyz jich pouzijete 10 tak si muzete za usetreny peniz koupit uz slusnej normalni programator.

A pri pouziti kompileru od MikroE mate k dispozici vyvojove prostredi (vcetne knihoven) do 2kW zdarma (da se toho napsat rozhodne dost) a koneckoncu i ten bootloader maji take.

Radek Vicek